Психологиялық қызметтің 2022 – 2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары » сш. Жанатурмыс
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Байзақ ауданының білім бөлімінің
"Жаңатұрмыс орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72637) 5 14 69
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары:
+7(705) 574 01 73
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Психологиялық қызметтің 2022 – 2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
25
ноябрь
2022

Психологиялық қызметтің 2022 – 2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары

Психологиялық қызметтің 2022 – 2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары

Тақырыбы: «Жеке тұлғаға бағытталған оқу – тәрбие үрдісін психологиялық сүйемелдеу және ерекшелігін жан – жақты зерттеп, ата – аналар мен ұстаздардың қарым – қатынастарын жақсарту»
Мақсатты:
Жеке тұлғаның өзін тануына, айқындауына және дамытуына мүмкіндік беру және педагогтардың, ата-аналардың қарым-қатынас жасау біліктілігін, педагогикалық – психологиялық жағымды дағдыларын жетілдіру.
Міндеттері:
1. Білім алушының және білім алушының ұжымының жалпы психикалық, әлеуметтік және психологиялық дамуын бақылау.
2. Білім алушының жас және жеке психологиялық мүмкіндіктерінің дамуына қолайлы жағдай туғызу.
3. Оқу және дамуында қиындық сезінетін оқушыларға психологиялық – педагогикалық көмек ұйымдастыру.
4. Білім алушының психологиялық құзыреттілігін дамыту.
5. Оқу –тәрбие процесіне қатысушылардың тұлғалық дамуына жәрдемдесу, олардың өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі тәрбиелеуге, оң дүниетанымын және ақпараттық қоғамның жылдам дамуына олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан көмек көрсету.
6. Білім алушылардың тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім алушыға жеке тұрғыдан ықпал ету;
Күтілетін нәтиже:
1. Оқу–тәрбие үрдісінің субъектілері арасындағы өзара түсіністік пен әрекеттесуі нығаяды;
2. Оқушылардың адами қасиеттерінің қалыптасуына ықпал ететін жеке қызығушылықтары мен қажеттіліктері дамиды;
3. Оқушылар, педагогтар мен ата-аналардың психологиялық сауаттылығы артады;
4. Сабақта және сабақтан тыс әрекеттер кезінде оқушылардың бір-бірімен жағымды қарым-қатынаста болуына жағдай жасалынады, жеке тұлғалық қасиеттері дамиды;
5. Білім беру ұйымдарында қауіпсіз орта қамтамасыз етіледі.

Жұмыс блогтары
Мұғалімдермен және әкімшіліктермен жұмыс мақсаты:
І. Білім алушылардың дамуындағы психологиялық педагогикалық мәселелерді бірігіп шешу.
ІІ. Білім алушының білім алуымен дамуын қалыптастыруына ықпал ететін әлеуметтік психологиялық ортаны жобалау және жүзеге асыру.
Оқушылармен жұмыс мақсаты:
І. Білім алушының және білім алушының ұжымының жалпы психикалық, әлеуметтік және психологиялық дамуын бақылау
ІІ. Білім алушының жас және жеке психологиялық мүмкіндіктерінің дамуына қолайлы жағдай туғызу.
ІІІ. Оқу және дамуында қиындық сезінетін оқушыларға психологиялық – педагогикалық көмек ұйымдастыру.
ІҮ. Білім алушының психологиялық құзыреттілігін дамыту.
Ата – аналармен жұмыс мақсаты:
Білім алушымен ата – ана арасында тығыз достық қарым – қатынас құруына жағымды әсер ету, жалпы сыныптың білім мен даму процесіне ата – ананы баулу.

Жұмыстың бағыттылығы:
І. Диагностикалау. Мақсаты: Баланың тұлғалық немесе интеллектуалдық дамуындағы құндылықтарды анықтау. Психологиялық диагностика психологиялық мәселені анықтау, жеке немесе топтық жоспар құру, әдістемелік құралдарды таңдау сатылары бойынша жүзеге асады.
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы. Мақсаты: Білім алушының бойында «мен» тұжырымдамасын қалыптастыра отырып, психологиялық қолдау беру және жетістік ситуациясын орнату. Түзету дамыту жұмысы жүргізілген психологиялық диагностика жұмысының нәтижесі бойынша жүргізіледі.
ІІІ. Профилактика және психологиялық ағарту. Мақсаты: Оқушылардың психикалық және тұлғалық дамуындағы ауытқулары болдырмау, жалпы оқу дағдысы мен біліктілікті дамыту және жасөспірімдердің психологиялық, эмоционалдық күйін реттей білу, зиянды әрекеттерден бойын аулақ ұстауға қалыптастыра отырып, салауатты өмір салтын ұстануға баулу.
ІV. Консультация беру. Мақсаты: Білім алушы, ата – ана және педагогикалық ұжымға күнделікті туындайтын қиындықтарды шешуге және өзін – өзі жетілдіруге көмектесу. Психологиялық кеңес беру оқу мәселесі, жас ерекшеліктеріне байланысты туындайтын мәселелер, өзара қарым – қатынас құру, кәсіптік бағдар т.б. мәселелерге байланысты жүргізіледі.
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс. Мақсаты: Оқу -тәрбие үрдісіне қатысушыларымен психологиялық жұмыстар жүргізуге арналған материалдар жинақтау, ағымдағы құжаттарды рәсімдеу, есеп қорытындылар жазу және түрлі әдістемелік шараларға дайындық жұмыстары. Зерттеу қорытындысын өндеу мен өз білім деңгейін және шығармашылық шеберлігін жетілдіру жұмыстары.
VІ. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер. Мақсаты: жылдық аналитикалық және статисткалық есептер, аудандық білім бөлімінің сұранысы бойынша есептер.











І. Диагностикалау
№ Іс-шаралар Жұмыс түрлері Нысананалы топ Орындау мерзімі Есептілік нысаны Жауаптылар Ескертулер
Отбасының шырқы бұзылған оқушыларды анықтау Тізімін жасау 1-11 сынып Қыркүйек айы Мәлімет Психолог,
әлеу. педагог, сын. жет.
1 Тұлғааралық қатынастағы орнын анықтау. «Отбасылық социограмма» әдістемесі. (Э.Г.Эйдмиллер және О.В.Черемисин)
1 – 11 сынып Қыркүйек
Мәлімет Психолог,
әлеу. педагог, сын. жет.
2 Балалардың мектепке психологиялық дайындығын анықтау Керн – Йерасек тесті.
Графикалық диктант.
1-сынып
Қыркүйек Мәлімет, мониторинг Психолог
П.КЕҢЕС
3 Мектепке жаңа келген оқушыларды анықтау Жаңадан келген оқушыларға сауалнама (https://48.astana-bilim.kz/Psih-aldyn-alu?lang=kz) 1 – 11 сынып
Қыркүйек Мәлімет,
тіркеу
Психолог
сын. жет.

4 5 – сынып оқушыларының қобалжу деңгейлерін бейімділігін анықтау Кондаш тесті 5 – сынып Қыркүйек Қорытынды мониторинг Психолог, ДБІЖО
П.кеңес
Дарынды оқушыларды анықтау.
Гарднер тестті
5-8 сыныптыр
Қыркүйек Анықтама, мониторинг Психолог Педагог ұйымдастырушыға таныстыру
5 Жалғыздық сезімінің деңгейін анықтау
Тұлғалық агрессия деңгейін бағалау М. Фергюсен мен Д. Рассельдің тесті
Басса-Дарки сауалнамасы 5,6 сынып

7-8 сынып Қазан Қорытынды мониторинг Психолог
6 Оқушыладың алаңдаушылық деңгейін анықтау С. Спилбергер тесті 9 – 11 сынып Қазан Мониторинг Психолог
Адамгершілік және жыныстық тәрбие туралы анықтау. Сауалнама 8-11 сынып Қазан Анықтама
Қорытынды Психолог
Мектеп медбикесін сауалнама қорытындысымен таныстыру
7 Оқушылар арасында бопсалау фактілерін анықтау
Анонимді сауалнама 8-11 сынып Қазан
Анықтама Сын.жет психолог
8 Зорлық-зомбылық пен жыныстық тиіспеушіліктің алдын алу бойынша сауалнама қорытындысына түсіндірме жұмыстары «Қоғамда зорлық-зомбылыққа жол жоқ!»
Топтық және жеке әңгіме, кеңес, сауалнама 5 – 11 сынып Қазан Анықтама Психолог, ДҚТІЖО
9 Келеңсіз оқиғалардың алдын алу шаралары Тренинг – сабақ «Ренішті қалай кешіруге болады?», «Менің болашақ өмірім» 5 – 11 сынып
Қазан Хаттама Психолог, ДҚТІЖО
10 Мұғалімдердің өзара қарым-қатынасты анықтау Тренинг «Мұғалім – мектеп жүрегі» Мұғалімдер
Қараша Мәлімет Психолог
11 Кәсіби бағдар
Голланд тесті
9, 11 – сынып Қараша Қорытынды мониторинг Психолог, ДБІЖО
13 Пәнге деген қызығушылығын анықтау, таңдау пәнін нақтылау Т. Жолмаханның әдісі «Ынта-ықыласты анықтау картасы» 5-8 сынып Қараша Қорытынды, анықтама Психолог ДБІЖО
14 Сынып ұжымдарында психологиялық ахуал мен қарым-қатынас және мінез-құлық ерекшеліктерін зерттеу Социометрия әдісі
Д.Ж. Морено 4-11 сынып Қараша Қорытынды, анықтама Психолог
15 Оқушылардың жеке бас ерекшелігін анықтау «Ағаш» әдістемесі 2 – 4 сынып Желтоқсан Қорытынды Психолог
16 Бағдарлы бағытта өтіліп жатқан курстардың жағдайын оқушылардың көзімен анықтау (Кәсіби бағдар) Т.Сырғабаеваның сұрақнамасы 10,11 - сынып
Желтоқсан Анықтама Психолог Кеңес
17 Оқушылардың дін туралы білімін анықтау Сауалнама
8 – 11 сынып Желтоқсан Анықтыма Психолог, ДҚТІЖО
18 Оқушылардың танымдық процестерінің деңгейін анықтау Танымдық тесттер. (Ф.Бизақова әдістемесі бойынша)
1-4 сынып Ақпан Қорытынды Мониторинг Психолог
19 Келеңсіз оқиғалардың алдын алу «Өмір құндылығы» Тренинг 6 – 7 сынып
Наурыз Хаттама Психолог
20 Келеңсіз оқиғалардың алдын алу Депрессия, үрей, стрессті анықтау 8-11 сынып Наурыз Қорытынды мониторинг Психолог
21 Мектепішілік бақылауда тұрған оқушылармен жеке жұмыс Кохтың «Ағаш» әдістемесі. Бақылауда тұрған оқушылар Наурыз Қорытынды. Психолог, ДТІЖО.
Келеңсіз оқиғалардың (суицидтің) алдын алу Депрессия, үрей, стресті анықтау (ЮНИСЕФ жобасы бойынша) 8-11 сыныптар Наурыз Анықтама Психолог Сынып жетекшілерге ескерту
22 Денсаулығына байланысты үлгермеуші оқушыларды анықтау
Равен тесті
2 – 5 сынып
Сәуір Қорытынды, анықтама Психолог
Кәсіптік бейімділіктерін анықтауға арналған психологиялық зерттеу жұмыстары Т.Сырғабаеваның «Кәсіптік мамандық таңдауды әлеуметтік зерттеу» сауалнамасы 9 сынып Мамыр Анықтама Психолог ДЖК
23 Сұраныс бойынша жұмыстар Түрлі әдістер Барлық нысандар бойынша Жыл бойы Хаттама Психолог

ІІ. Түзету-дамыту жұмысы
№ Іс-шаралар Жұмыс түрлері Нысананалы топ Орындау мерзімі Есептілік нысаны Жауаптылар Ескертулер
1 5 – сынып оқушыларының қобалжу деңгейлерін төмендету «Алақай, мен 5 - сыныпта оқимын» тренинг 5 сынып Қазан Хаттама Психолог, ДТІЖО
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру «Мейірімді болса жүрек, орындалар тілек» Мұғалімдер Қазан Хаттама Психолог
Қыздармен жұмыс
(11қазан қыздар күніне) «Жыныстық өмір деген не және ерте жүктіліктің алдын алу» тренинг 8-11 сынып Қазан Хаттама Психолог,
Медбике
2 Құқықбұзушылық пен боспалаудың алдын алу бойынша сауалнама қорытындысына түсіндірме жұмыстары «Қылмыс және жасөспірім» тақырыбында әңгіме, жеке жұмыс 5-11 сынып Қараша Хаттама Психолог, ДТІЖО
"Ерекше назардағы" балаларды мектеп өміріне белсенді қатысуын, сабаққа ынтасын бақылау Бақылау
Бақылаудағы балалар Қараша айы Бақылау журналына тіркеу Психолог
3 Кәсіби бағдарларын дамыту, түзету жұмыстары Тренинг «Мамандықтар әлемінде» 9-11 сынып
Желтоқсан Хаттама
Психолог, әлеуметтік педагог, ДБІЖО
4 Социометрия қорытындысы бойынша «Жеке тұлға ретінде жетілдіру» Дамыта-түзету сабақтары 4 -11 сынып Желтоқсан Хаттама Психолог
5 Кәсіби бағдар беру Тренинг «Мамандығым - тағдырым» 9 сынып
оқушылары Қаңтар Хаттама Психолог, ДБІЖО
6 Жеткіншектермен жеке бас ерекшеліктерін дамыту жұмыстары Тренинг «Жақсы қасиет – жан азығы» 5 – 6 сынып Қаңтар Хаттама Психолог

Оқушылар ұжымында жағымды ахуалды қалыптастыру «Көңілді сэлфи» челлендж 8-11 сынып Ақпан Хаттама Психолог, пед.ұйымдастырушы
7 Мемлекттік емтиханға психологиялық дайындық жаттығулар Жаттығу жұмыстары, жаднама
9,11 сынып
Мамыр Хаттама Психолог
Сын. жетекші
8 Сұраныс бойынша жұмыстар Түрлі әдістер Барлық нысандар бойынша Жыл бойы Хаттама Психолог

ІІІ. Профилактика және психологиялық ағарту
№ Іс-шаралар Жұмыс түрлері Нысананалы топ Орындау мерзімі Есептілік нысаны Жауаптылар Ескертулер
1 Эмоционалдыдық көңіл – күйлерін көтеру, жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру «Жаңа оқу жылына көтеріңкі көңіл - күймен» тренингі 5,6 сынып қыркүйек Хаттама Психолог, сын.жетекші
2 Жасөспірімдер арасында келеңсіз оқиғаларды алдын алу.
Үлгерімі төмен оқушыларды анықтау Буллинг, кибербулинг туралы ақпарат беру сауалнама алу
5 – 11 сынып Қыркүйек Хаттама
Мәлімет
Психолог
3 Келеңсіз оқиғаларды болдырмау бойынша мұғалімдерге кеңестер «Келеңсіз оқиғаларды алдын алу шаралары» Баяндама Мұғалімдер
Қазан Хаттама
Психолог, ДҚТІЖО

Құқық бұзушылық пен зорлық – зомбылықтың, буллингтің алдын алу «Қауіпсіз орта – бақытты балалық шақтың кепілі» тренинг 7-11 сынып Қазан Хаттама Психолог, сынып жетекші
Отбасы ынтымақтастығын нағайту «Отбасы бақыт мекені» тақырыбында семинар тренинг өткізу Көп балалы ата –аналар, оқушылар Қазан Хаттама Психолог, әлеуметтік педагог
4 Өзара қарым – қатынас ерекшелігі Тренинг. «Мен өзімді мақтан етемін» 7 – 8 сынып Қараша Хаттама Психолог
5 Мамандық таңдау
ҰБТ, ББЖМ-ға (білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингі) психологиялық дайындық Тренинг «Мен таңдаған мамандық»
ҰБТ, ББЖМ туралы ақпараттар беру 9 – сынып
4,9,11 сынып Қараша Хаттама Психолог, әлеуметтік педагог, ДБІЖО
6 Өзара қарым – қатынас ерекшелігі Тренинг «Өзіңді тани біл» 2 – 4 сынып Желтоқсан Мәлімет
Психолог

7 ҰБТ, ББЖМ -ға психологиялық дайындық Тренинг «Сенімділік» 4-9-11 сынып Желтоқсан Хаттама Психолог
8 Мұғалімдермен жұмыс Тренинг «Мен ғажаппын» Мұғалімдер Қаңтар Хаттама Психолог
9 Достық қарым – қатынас Дөңгелек стол. «Достықты қадірлеп, жамандыққа бармау» 7 – 8 сынып

Қаңтар Хаттама

Психолог, ДТІЖО

10 Жасөспірімдер арасында зорлық-зомбылық пен бопсалау, булинг, кибербулингтің алдын алу Сауалнама. Дөңгелек стол 5 – 11 сынып
Қаңтар Анықтама, хаттама ДҚТІЖО,
Психолог,
сын. жетекші
11 Зорлық-зомбылық пен булингтің, бопсалаудың алдын алу «Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ» тренинг, сынып сағаттары 3-11 сынып
Ақпан Хаттама Психолог
Сын. жетекші

12 Эмоционалдық қалыпты реттеуге арналған іс-шаралар Тренинг «Біз біргеміз» Мұғалімдер Ақпан Хаттама
мәлімет Психолог
13 ҰБТ, ББЖМ -ға психологиялық дайындық «Емтихан үстіндегі сенімділік» тренинг 4,9,11 сынып Наурыз Хаттама Психолог, сынып жет.
Қыздармен жұмыс. Аяулы аналарға құрмет!
«Әлемнің жарығын сыйладың сен маған» 7-11 сынып қыздары Наурыз Хаттама Психолог, педагог ұйымдастырушы, клуб мүшелері
14 Келеңсіз оқиғалардың алдын алу тақырыбында сынып жетекшілер мен пән мұғалімдерінің отырысы Жасөспірімдердің мінез – құлқында кездесетін келеңсіз оқиғалар және оның алдын – алу бойынша жүргізілетін жұмыстар. Мұғалімдер Наурыз Хаттама Психолог, ДТІЖО
15 Мұғалімдердің кәсіби шеберлігі мен өзіндік қасиеттерін арттыру Тренинг «Мен ғажаппын» Мұғалімдер Наурыз
Хаттама Психолог, әлеуметтік педагог
16 Ата -аналар жиналысы «Мазасыз және агрессивті балалар қайдан шығады?» Бастауыш сынып ата-аналары Сәуір Хаттама
17 Кәсіби бағдарларын дамыту, түзету жұмыстары Тренинг «Аялы алақан»
9-11 сынып
Сәуір Хаттама
Психолог

18 Қыздармен жұмыс
Тренинг. «Қызым саған айтам....» 8-11 сынып қыздары Сәуір Хаттама Психолог, ДТІЖО
19 Жыл мезгіліне байланысты оқушылардың мінез – құлық ерекшеліктеріндегі өзгерістердің алдын алу «Өмір, сен ғажапсың!» сурет көрмесі.
«Өмір қандай керемет!»
Шығарма конкурсы 5-8 сынып
9-11 сынып
Сәуір Хаттама Психолог
ДТІЖО, әлеуметтік пед.
сынып жет.
20 «Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынас құпиясы» Психологиялық ұсынымдар 6-7 сынып ата-аналары Мамыр Хаттама Психолог, сынып жет.
21 Отбасы құндылығын ұғындыру мен қалыптастыру жұмыстары «Менің отбасым», «Отан – отбасынан басталады» 2 –11 сынып Мамыр Хаттама Психолог
Сын. жетекші
22 Сұраныс бойынша жұмыстар Түрлі әдістер Барлық нысандар бойынша Жыл бойы Хаттама Психолог

IV. Консультация беру

№ Іс-шаралар Жұмыс түрлері Нысананалы топ Орындау мерзімі Есептілік нысаны Жауаптылар Ескертулер
1 Диагностика қорытындысы бойынша кеңес беру Топтық және жеке әңгіме мен кеңес пен ұсынымдар Оқушылар, ата-аналар,
педагогтар Жыл бойы Журналға тіркеу Психолог
Ата-аналардың балаларына дұрыс психологиялық қолдау көрсетуіне көмек беру «Мектепке дейінгі баланы оқуға психологиялық дайындау» Баяндама, видеодәріс Ата – аналар Қыркүйек Хаттама Психолог Ата аналар жиналысы
Үйде және инклюзивті білім алатын оқушыларды оқытатын мұғалімдерге кеңес беру Бағдарламалары туралы Мұғалімдер Қыркүйек Кеңес беру журналына тіркеу Психолог
Үйде және инклюзивті білім алатын оқушылардың ата-аналарына кеңес беру Оқыту туралы Ата-аналар Қыркүйек Кеңес беру журналына тіркеу Психолог
Ерекше назардағы оқушыларға жеке кеңестер беру Жеке ерекшеліктері туралы сұқпаттасу Ерекше назардағы оқушылар Қазан Кеңес беру журналына тіркеу Психолог
2 Кәсіби бағдар бойынша Сұхбаттасу 9-11 сынып Қараша Кеңес журналына тіркеу Психолог
Қыздармен жұмыс «Қыздар гигиенасы» тақырыбында Дәріс кеңес Қараша Кеңес журналы, хаттама Психолог, медбике
4 Мектепшілік бақылауда тұрған балалармен әңгіме сұхбат Сұхбаттасу Бақылауда тұрған балалар Желтоқсан Кеңес журналына тіркеу Психолог, ДТІЖО
5 Кәсіби бағдар бойынша Оқушыларға топтық кеңес беру 4,9-11 сынып Қаңтар Кеңес журналына тіркеу Психолог
6 Сұраныстар бойынша кеңес беру
Жеке жұмыс
Оқушылар, педагогтар,
ата-аналар, қамқорлық-тағы балалар, аз қамтама -сыздандырылған отбасынан шыққан, өгей әкесімен немесе шешесімен түрған және көп балалы отбасынан шыққан балалар Жыл бойы Журналға тіркеу
7 «Ақпан айы – кеңес беру айлығы» бойынша ата – аналарға психологиялық кеңес Әңгімелесу
Ата – аналар
Ақпан Кеңес журналына тіркеу. Психолог, әлеуметтік педагог.
8 Кәсіби бағдар бойынша Оқушыларға топтық кеңес беру 9-11 сынып Сәуір Кеңес жураналына тіркеу Психолог
9 Сұраныстар бойынша кеңес беру Топтық жұмыс Оқушылар, педагогтар,
ата-аналар Жыл бойы Журналға тіркеу Психолог

V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс

№ Іс-шаралар Жұмыс түрлері Нысананалы топ Орындау мерзімі Есептілік нысаны Жауаптылар Ескертулер
Жаңа оқу жылына әдістемелер таңдау, жаңа оқу жылына әдістемелер дайындау. Жоспарды бекіттіру Барлық категория бойынша Тамыз Жоспар Психолог
Үйде және инклюзивті білім алатын оқушылардың қорытындыларымен бірге жаңа тізім дайындау Мәлімет жинақтау 1-11 сынып Қыркүйек Тізімін дайындау Білім бөліміне сұраныс беру
1 Мектеп әкімшілігінің, педагогтардың,
ата-аналардың қажетіліктерін зерттеу Сұраныстарды
зерттеу Мектеп әкімшілігі, педагогтар,
ата-аналар Жыл бойы Психолог
2 «Қыз жібек» қыздар клубының мүшелерін тағайындау Қыздармен жұмыс 5-11 сынып Қыркүйек Жоспар Клуб жетекшісі,
Психолог
3 Ақпан айы – кеңес беру айлығы
Жоспар жасау Оқушылар ата-аналар, мұғалімдер Ақпан Жоспар Жоспар бойынша

4 ПМПК-ның тексеруі, қорытындысы Денсаулығына байланысты үйде оқытылатын, үлгермеуші оқушыларды комиссиясына апару (Сынып жетекшілерінің сұраныстары бойынша) 1-11 сынып Мамыр ПМПК-ның қорытындысын алу,
мәлімет Психолог
Сын. жетекші
5 Қыз балалармен жұмыс
Қыз баланың репродуктивті денсаулығы тақырыбында кездесулер ұйымдастыру 5-11 сынып Тоқсанына бір рет Хаттама Психолог, ДТІЖО, клуб жетекшісі, медбике, мектеп инспекторы
6 Сынып ұжымдарының психологиялық папкаларын толықтыру Құжаттармен жұмыс
Оқу -тәрбие үрдісі
Жыл бойы
Психолог Құжат толтыру
7 Папкаларды жанарту және толықтыру Ақпаратпен жұмыс
Оқу -тәрбие үрдісіне қатысушылар Жыл бойы
Психолог Құжаттар жинақтау
8 Оқу-тәрбие үрдісіне қатысушыларымен психологиялық жұмыстар жүргізуге арналған материалдар жинақтау Әдебиетпен, интернет ресурстарымен, жинақталған материалдар-мен жұмыс Оқу -тәрбие үрдісінің қатысушыларымен тәжірибе алмасу Жыл бойы Психолог Әдебиет-пен жұмыс
9 Шығармашылық жұмыс пен түзету-дамыту бағдарламаларды іске асыру Зерттеушілік және ғылыми-тәжірибелік әрекет
Оқу -тәрбие үрдісіне қатысушылар
Жыл бойы
Психолог
10 Ақпараттық компьютерлік және мультимедия технологияларды қолдану Тәжірибелік
іс-әрекет
Оқу -тәрбие үрдісіне қатысушылар
Жыл бойы
Психолог
11 Мектепішілік, қалалық, облыстық семинарлар, дәріс, жиналыстар, пед.кеңес, директор жанындағы отырысқа қатысу Тәжірибемен бөлісу және өз білімін көтеру Әкімшілік, педагогтар, психологтар Жыл бойы
Психолог Мәлімет
12 Ағымдағы құжаттарды рәсімдеу, есеп қорытындылар жазу және т.б. Құжаттармен жұмыс Есептік құжаттар Жыл бойы
Психолог Есеп беру, құжат толтыру
13 Өз білім деңгейін және шығармашылық шеберлігін жетілдіру жұмыстары Әдістемелік әдебиетпен жұмыс, кітапханаға бару Жыл бойы Психолог

VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер
№ Іс-шаралар Жұмыс түрлері Нысананалы топ Орындау мерзімі Есептілік нысаны Жауаптылар Ескертулер
1 І жарты жылдық аналитикалық есеп Сапалық, сандық есеп Оқу -тәрбие үрдісіне қатысушылар Желтоқсан Аналитикалық есеп Психолог
Жылдық аналитикалық есеп Сапалық, сандық есеп Оқу -тәрбие үрдісіне қатысушылар Мамыр Статистикалық есеп Психолог
Аудандық білім бөлімінің сұранысы бойынша есептер Тақырыптық есеп Оқу -тәрбие үрдісіне қатысушылар Жыл бойы Қорытынды есеп Психолог
Жүргізілген диагностика қорытындысының анықтамасы Талдау Оқу -тәрбие үрдісіне қатысушылар Жоспар бойынша Анықтама Психолог
Жүргізілген профилактикалық және ағарту, түзету-дамыту жұмыстарының хаттамасы Жұмыстың жүргізілуі бойынша есеп Оқу -тәрбие үрдісіне қатысушылар Жоспар бойынша Хаттама Психолог


Пайдаланылған әдебиеттер
1. ҚР «Білім туралы заңы» Алматы, 1997ж.
2. «Қызықты психология» журналы Алматы, 2020ж.
3. «Психологиялық тест жинағы» кітабы Тараз, 2012ж.
4. «Мектеп психологы» журналы №1 2015ж.
5. «Мектеп психологы» журналы №4 2015ж.
6. «Балаларға арналған қосымша білім беру ұйымдары түрлері қызметінің үлгілік қағидалары туралы ереже» ҚР БжҒМ 2013ж. 14 маусымдағы №228 бұйрық, Астана, 2013ж.
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
Xmsseu
10 марта 2024 20:45
buy lipitor 10mg pills <a href="https://lipiws.top/">buy lipitor medication</a> lipitor 80mg usa